Estamos empezando la segunda generación de las redes sociales. Es verdad que muchos ciudadanos/as no se han incorporado a la primera. Esto no parará el tren que marcha cada vez a más velocidad.
Se están desarrollando ya nuevos servicios dentro de las redes sociales actuales como el National Suicide Prevention Lifeline que ofrecen una línea telefónica y cuenta en Facebook para hablar con un consejero/a en caso de riesgo de suicidio personal o al detectar riesgo en un página web.
Fundación |
The
National Suicide Prevention Lifeline is a 24-hour suicide prevention
hotline available to anyone in emotional crisis. If you need help,
please call 1-800-273-TALK (8255) or 1-800-SUICIDE (784-2433) to be
routed to one of our more than 150 centers.
|
---|---|
Información |
If you are in crisis, please call us at 1-800-273-TALK (8255). Please note this page is not meant for crisis intervention. http://www.suicidepreventionlifeline.org/
|
Descripción de la empresa |
What Are The Warning Signs For Suicide?
Seek help as soon as possible by calling the National Suicide Prevention Lifeline at 1-800-273-TALK if you or someone you know exhibits any of the following signs: ...Ver más |
---|---|
Misión |
By setting up a national network of over 145 crisis centers, the Lifeline operates
both 1-800-273-TALK and was assigned 1-800-SUICIDE in the fall 2006. |
Productos |
The National Suicide Prevention Lifeline offers promotional materials that are free
to the public in quantities of 50. These materials include: - Brochures - Wallet Cards - Magnets Visit us at :http://www.suicidepreventionlifeline.org/campaign/promotional.aspx. To view and order Lifeline materials. |
Sitio web |
|
---|
Foto Anne Geddes
No hay comentarios:
Publicar un comentario
También puede comentar en TWITTER a la atención de @DoctorCasado
Gracias.
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.